Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1841. UFOK-owy rok podsumowanie marca

 Kwiecień zapukał do drzwi i wygonił marzec a co za tym idzie szansę na przyzwoity hafciarsko wynik.... 

Niestety plany swoje a życie swoje... 

Obowiązki zawodowe sprawiły, że czas na krzyżyki jakoś mi się dziwnie skurczył... 

Tym niemniej zapraszam na podsumowanie marcowej walki z UFOK-ami.

W marcu przybył całkiem spory kawałek monstery


Postawiłam też ponad tysiąc krzyżyków w Peace rose. Kompletnie tego nie widać bo męczę tło...


A rzutem na taśmę przybyło 500 krzyżyków w Paryżu Afremova


Ogólny bilans marca to 17667 krzyżyków, co w sumie może być sukcesem bo daje średnią ponad 500 krzyżyków dziennie i co najważniejsze twardo trzymam się zasady, by każdego dnia postawić ponad 100 krzyżyków...


Ciekawe, jak poszło uczestniczkom UFOK-owego roku. Linkujemy do 5 kwietnia do północy


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 komentarze :

  1. Podziwiam Cię za regularność. U mnie albo dużo,albo wcale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu w każdej pracy sporo przybyło, bardzo podoba mi się haft z monsterą, czekam na jej kolejną odsłonę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super postanowienie ze 100 xxx dziennie :) Dzięki temu ciągle przybywa xxx :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka