Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

116. Sal z kocim kalendarzem - maj

Ostro zabrałam się za nadrabianie zaległości. Właśnie skończyłam wyszywać maj z kociego kalendarza. Mam nadzieję, że z czerwcem wyrobię się w terminie..


8 komentarzy :

  1. Jejku! Następna nadrabiająca zaległości! Chyba popadnę w kompleksy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu nie przejmuj się, jest nas dwie, bo mnie też coś słabo idzie nadrabianie :-)
    Kasiu! Czy Ty sypiasz??

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah. U mnie kalendarz wylądował w UFOkach niestety i pewnie szybko się za niego nie wezmę. Nadrabiaj, nadrabiaj, żeby potem nie mieć wyrzutów sumienia jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Katarzynka a gdzie podziękowania dla koleżanki, która nie przysłała Ci mulinek, dzięki czemu mogłaś robić koty a nie rozpoczynać kolejny SAL

    OdpowiedzUsuń
  5. jak widzę te wasze wyszywanki, to popadam w kompleksy, bo ostatnio nie mam czasu siąść do krzyżyków i postępy u mnie marne

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaglądam i oglądam, z podziwu oczy mam szeroko otwarte, Tytanem pracy jesteś . Pięknie haftujesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu ty chyba masz turboigłę, bo hafty powstają u Ciebie w tempie kosmicznym.
    Kociaki świetne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka