Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

111. Ślubny konkurs z Coricamo

Coricamo ogłosiło kolejny konkurs - tym razem o tematyce ślubnej. Długo zwlekałam z wysłaniem swoich prac i pewnie bym tego nie zrobiła, gdyby nie pomysł koleżanki z fb wykonania upominków dla dzieciaków z hospicjum. A ponieważ na hafciarskie upominki potrzebne są materiały wpadłam na pomysł, że skoro w konkursie Coricamo nagrodą jest bon na zakupy to warto o niego powalczyć i w ten sposób zdobyć materiały.

Zgłosiłam dwie prace: 

obrazek rocznicowy:

tutaj link do polubienia na fb

i kartkę ślubną, którą juz znacie

tutaj link do polubienia na fb

Trzymajcie za mnie kciuki :)




5 komentarzy :

  1. Już polubione :) Wybrałaś bardzo szczytny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam konta na Fb.
    Ale będę trzymała kciuki za powodzenie, bo i cel bardzo szczytny.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. już polubiłam, śliczne prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam mocno kciuki :-) bo konta na Fb nie mam :-) ale wierzę, że pomogą..

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszukam zdjęcia swojej pracy,jeśli znajdę to powalczymy obie.Głosik oddany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka