Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

735. Wielkanocny sal z Igiełkowymi kicajami odslona 3

Nie wiem, gdzie mi ten czas ucieka. Właśnie uświadomiłam sobie, że do  końca salowej zabawy z Igiełkowymi kicajami został tydzień. A ja w polu... Nie wiem, jak zdążę, ale postaram się ze wszystkich sił. Na razie przybyły kolejne dwa kicaje. Nie ukrywam kanwa plastikowa daje mi ostro popalić - właśnie złamałam kolejną igłę a na palce naklejam już plastry, bo zdążyłam sobie nieźle je poranić...
Mam nadzieję, że efekt, czyli to co sobie wymyśliłam będzie wart tego wysiłku. 






10 komentarzy :

  1. Wyglądają jak w sweterkach :) Współczuję poranionych palców...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczęłam pierwszego:) Niezbyt mi leżą:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zajączki - ja już na szczęście wyrobiłam się z nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są Twoje kicajce! Podziwiam, że zdecydowałaś się na kanwę plastikową! Efekt z pewnością jest wart zachodu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zające wyglądają uroczo. Bardzo jestem ciekawa, co z nich będzie...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze kicaje :) Na pewno z nimi zdążysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno efekt będzie świetny bo to urocze zajączki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentują Twoje kicaje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka