Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

736. UFOK-owy rok podsumowanie marca

Kto mi powie, gdzie jest marzec??? Był - niby długi - a już go nie ma.. Pochłonięta pracą nad nagrodami w moich zabawach, salowymi kicajami i innymi prawie wcale  nie tknęłam UFOK-ów.. No trochę podłubałam w papieżu i haedzie, ale nie na tyle, żeby pokazywać.. W sumie to pokazałam na blogu tylko peonie, których mam tyle:


Kwiecień też nie zapowiada się lepiej, bo hafty komunijne już na mnie tupią..
Mam nadzieję, że uczestniczki zabawy mogą się pochwalić większymi efektami. 

 

6 komentarzy :

  1. Najważniejsze, że działasz cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też jakoś marzec umknął, chociaż nie tak, jak luty ;) Przez blogowe rewolucje prawie igły do ręki nie wzięłam w zeszłym miesiącu, ale w tym będę nadrabiać wszystkie zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też UFOkowy zastój. Mam nadzieję, że kwiecień będzie bardziej sprzyjał wyszywaniu zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty prezentują się pięknie. Na wakacjach nadrobisz wszystkie zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak podziwiam za ogrom projektów :) czasem zastanawiam się jak Ty to robisz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tez marzec uciekl :).Sliczne te peonie Kasiu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka