Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

749. Kwiatowy rok - kwiecień

Zupełnie pogubiły mi się dni, z niczym nie nadążam... wyszywania mnóstwo a do tego dochodzą obowiązki zawodowe. O mały włos bym nie zdążyła z terminowym opublikowaniem posta z wyzwaniem kwietniowym.
W tym miesiącu tematem kwiatowego roku były bratki. Ponieważ nie bardzo miałam czas na szybko zrobiłam wzór z starego Kramu z robótkami. Nota bene wzór ten już kiedyś wyszyłam - na zupełnym początku mojej hafciarskiej drogi, ale nie chcielibyście widzieć tej pracy. 
Tym razem oprawiony w ramkę, którą jakiś czas temu dostałam od przyjaciółki. 



I tradycyjnie tutaj pojawi się galeria prac uczestniczek zabawy 

8 komentarzy :

  1. Piękne kwiatki. Wiosna nareszcie zawitała mimo śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kwiatki :) coś z tym czasem jest... bo ja też miałam wrażenie, że się nie wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bratki, to kwitki, które uwielbiam, dlatego te wyhaftowane przez Ciebie Kasiu są dla mnie cudownie piękne. Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas się definitywnie skrócił, chyba już uciekł na weekend majowy i odpoczywa :) Bratki śliczne, a oprawka świetnie dopełnia całości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bratki super się prezentują w takiej "surowej" ramce :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie prezentują się w tej prostej rameczce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka