Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

374. Nagrody za candy

Trochę to trwało, zanim wysłałam nagrody w moim urodzinowym candy. Niestety praca zawodowa sprawia, że czasu na krzyżyki jest mniej niż dotychczas... Ale już dotarły do adresatek i mogę Wam pokazać, co tym razem przygotowałam. 
Nagroda główna to zestaw do haftu, zakładka, zawieszka, hafciarskie przydasie i coś słodkiego. Pocieszajki to słodkości i cielesne, i hafciarskie oraz zawieszki z babeczkami. Do wszystkich paczuszek dołączyłam kartki z hafciarskimi aniołkami. Mam nadzieję, że dziewczynom się podobały. 







11 komentarzy :

  1. Super nagrody przygotowałaś. A swoją drogą wyszywałam misia z prezentem z pierwszego zdjęcia. Bardzo przyjemny i wdzięczny hafcik. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne nagrody. Z pewnością się podobały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję Kasiu:) A zakladka cudna, niezwykle delikatna i zwiewna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Katarzynko, prezent bardzo mi się podoba i bardzo Ci za niego dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak czasu doskonale rozumiem... ja tylko zapisuję zaległości w swoich kolosach i załamuję się z dnia na dzień... a prezenty cudne mimo braku czasu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne prezenty przygotowałaś Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne nagrody, dziewczyny pewnie się ucieszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to było na bogato!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka