Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

387. Kwiaty przez cały rok - listopad

Listopad zmierza ku końcowi a ja dopiero pokazuję listopadowy kwiatek z mojego salowego kalendarza. Wszystko przez kontury - w tym kwiatku było ich sporo i nieźle mnie wymordowały a i tak nie ustrzegłam się od pomyłki, ale pruć mi się już nie chciało. 
Został już tylko jeden kwiatek i kolejna zabawa na moim blogu dobiegnie końca. 





Tradycyjnie uruchamiam linkowanie listopadowych kwiatków, choć akurat w tym salu większość uczestniczek bawi się na fb. 

12 komentarzy :

  1. Śliczne te kwiaty, wszystkie i kazdy z osobna... konturować też nie lubię, ale jak już się zmuszę i zrobię je to efekt bezcenny... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już prawie koniec... coś ostatnio te kwiatki zniknęły z blogów na rzecz bałwanków...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kwiatki super :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze tylko jeden hafcik i koniec roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak w SAL-u muffinkowym przedostatni hafcik przypomina nam o zbliżającym się końcu roku. Kasiu dziękuję Ci serdecznie za wstawiennictwo za moje gapiostwo i obiecuję, że już nie będę zostawiała hafcików na ostatnią chwilę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie razem wygladają. Ciekawa jestem jak je wykorzystasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, fajny zestaw się zrobił...

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, konturów sporo:) A ja jeszcze nie ma swojego buuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie znaczy, że nie będę mieć:) Dziś się zabieram:)

      Usuń
  9. Śliczny. Jeszcze jeden kwiatek i będzie piękny kalendarz kwiatowy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się w tym miesiącu nie wyrobiłam.... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka