Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

388. Tajemniczy sal dla moli książkowych - odsłona 3 - "Pan Tadeusz"

Kiedy Iwa ogłosiła tytuł kolejnej książki w swoim salu dla moli książkowych złapałam się za głowę, bo co tu wymyślić dla zobrazowania wielkiej epopei narodowej, jaką jest "Pan Tadeusz" Adama Mickiewicza. Podzieliłam się tematem wyzwania z koleżanką z pracy i ona podsunęła mi pomysł. Za jej namową postawiłam na pewne małe i złośliwe owady, które zaatakowały Telimenę. I tak oto powstała zakładka z mrówkami. Mam nadzieję, że organizatorka zaliczy mi ten temat. 



19 komentarzy :

  1. A co ma nie zaliczyć:) Mrówki są bardzo ważne w Panu T:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam dokładnie na ten sam pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne mróweczki i kojarzą się z Panem Tadeuszem, więc jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakładka piękna i bardzo pasuje do tej książki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! To żeście wymyśliły! Świetne skojarzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że też nietypowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka śliczna. Mrówki jak najbardziej kojarzą się z Panem Tadeuszem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wybrnęłaś, ale zakładka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jacie a ja myślałam że te prawdziwe mrówy w powiększeniu i sobie myślę skąd o tej porze mrówki... a tu doczytuje zerkam na kolejne zdjęcie już z bliska i to hafciki są - wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tymi mrówkami. Fajne są takie zakładki nie mówiące wprost czego dotyczą, trzeba znać nieco "Pana Tadeusza" żeby zrozumieć o co chodzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł. Dlaczego ja o tym nie pomyślałam ? :P Zabił mnie Pan Tadeusz i sie poddałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja! Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, pomysł pierwsza klasa, sam Mickiewicz nie wymyśliłby lepiej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. No..akurat ja o tym bym nie pomyślała..super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka