Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

376. Wyzwanie całoroczne u Hanulka - odsłona 10 wyzwanie październikowe

Kiedy Hania zaproponowała w swoim wyzwaniu temat miśków bardzo się ucieszyłam, ponieważ lubię misie. Stwierdziłam, że wyszyję coś na celinki, czyli poduszki dla dzieciaków. Ale jak to zwykle bywa plany planami a życie życiem... Nawet zaczęłam wyszywać celinkowe kwadraciki, ale kiedy w tym tygodniu spostrzegłam, że nie dam rady ich zrobić zaczęłam szukać planu awaryjnego. Szukając inspiracji trafiłam na zakładkę z misiem Fizzy moon - takim ciekawskim wyglądającym zza drzwi i pytającym obserwatora co czyta (w oryginalnym wzorze po włosku). Raz dwa usiadłam do krzyżyków i w dwie godzinki popełniłam zakładkę. Co prawda misiek ma trochę koślawe kontury, ale jakoś nigdy mi nie wychodziły w tych miskach...
Zaplanowane hafty celinkowe na razie powędrowały do ufoków, ale jakoś się tym nie przejmuję w perspektywie mojej przyszłorocznej akcji, ale na razie o niej cichosza..
Tymczasem pokazuję zakładkę





 

15 komentarzy :

  1. mnie się podoba.. Kasiu nie jest przeładowana kolorami... Brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego Misia. U mnie zagościł w ramkotamborku i trzyma kwiatka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, aż się uśmiechnęłam do monitora:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka :) Uwielbiam miśki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna zakładka:) A miś uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna aż się uśmiechnęłam sama do siebie. Zakładka która potrafi poprawić humor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wspaniała zakładka. Rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiałam się mocno przyjrzeć fotkom, ale przyznaję że połapałam się że to Fizzy dopiero gdy przeczytałam w notce :P I teraz jak już wiem to muszę przyznać że super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna misiowa zakładka. U mnie z braku czasu kończy się podobnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zakładka - jak kiedyś sobie taką sprawie to zrobię napis "jeszcze jedna strona :) "

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ fajna zakładka:)))rozśmieszająca:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi widzę, że skusił nas ten sam miś :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka