Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1501. Róże odsłona 6

Ten obraz to teraz mój numer jeden - najbardziej bieżąca praca, którą chciałabym już skończyć. W weekend przybyła kolejna duża róża i do końca już bardzo niewiele zostało... 


10 komentarzy :

  1. twoje róże pięknie rozkwitaja

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór :) Chyba muszę się wziąć za rozprawianie z moimi zaległościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam róże :) A Twoich przybywa w oka mgnieniu, zaraz skończysz. Miłego wyszywania, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie przybywa xxx.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kończ, kończ, bo niedługo będziemy się zachwycać naturalnymi różami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie pod blokiem zakwitła róża cukrowa,zszokowałam się dziś,bo zimno a tu rosa rugosa zakwitła:))))

      Usuń
  6. Cudny jest ten haft, czekam z niecierpliwoscia na efekt knocowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. BRAWO :). To czekam na finał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, róże z każdym krzyżykiem tylko pięknieją :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka