Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1509. #robotkowezostanwdomu tydzień 9

Leci ten czas nieubłaganie... Już tyle tygodni trwa ta akcja i przynajmniej dla mnie końca nie widać.... Co będzie ze szkołami nikt nie wie... Niektóre placówki niby wznawiają pracę, ale to i tak nie jest prawdziwa praca... Tak więc moja akcja trwa... Aczkolwiek widząc kolejne odmrażania gospodarki zastanawiam się czy wraz z końcem miesiąca jej nie zakończyć... 
Miniony tydzień minął mi na kończeniu papieża, który pokazałam, trzech małych haftach i kolosie. Podobnie jak Hania brałam udział w II Maratonie wyszywania i muszę się pochwalić - z wynikiem ponad 2600 krzyżyków zgarnęłam pierwsze miejsce :) No i "złapałam" koniec kolosa w pionie. Do końca "niecałe" 50 tysięcy krzyżyków... 
Dziś zdjęcie zrobiłam na szybko, bo zaaferowałam się przerabianiem Afremova na xsd, a że rysuję wzór "na piechotę" daleka droga przede mną... 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 komentarzy :

  1. Ale się naczekałam na ten post ;) Gratuluję 1. miejsca w tym maratonie krzyżykowym. Ile czasu wyszywałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Efektowne i efektywne poczynania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te buteleczki wyszyte. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super postępy:) Wcale mnie nie dziwi to pierwsze miejsce:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. troszkę się spóźniłam i nie ma żabki:))))trudno:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłam załadować posta do żabki, więc za zgodą Kasi wrzucam link tutaj: https://www.instagram.com/p/CAfQcQYHg4V/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś tytanem krzyżykowych działań. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka