Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1511. #robotkowezostanwdomu tydzień 10

Prawie bym zapomniała o dzisiejszym poście z podsumowaniem minionego tygodnia akcji #robotkowezostanwdomu... 
Miniony tydzień przeleciał mi dosłownie przez palce i robótkowo bardzo mało się podziało... Trochę podłubałam w kolosie, oprawiłam kartkę na zabawę Choinka 2020, wyhaftowałam jeden słoiczek i zaczęłam kolejny, no i zaczęłam pewnego maluszka na kartkę... Oprócz tego oprawiłam pewne tajniaki, ale jeszcze nie mogę ich ujawnić...
Co do zabawy to wraz z końcem maja ją kończę, bo wobec decyzji rządu już nie ma sensu - prawie wszystko wraca do funkcjonalności - do normy byłoby za dużo powiedziane...
W przyszłym tygodniu opublikuję post z podsumowaniem zabawy i wtedy poproszę uczestniczki o napisanie swoich podsumowań. Jedna otrzyma małą niespodziankę :) 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter


3 komentarze :

  1. Tyle razy tu wczoraj zaglądałam i nie natrafiłam na ten post. A teraz już zamknięta żabka. A wpis u siebie zrobiłam już w czwartek z odniesieniem do Twojej zabawy. Wkleję tu link, może zaliczysz...
    http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/2020/05/serwetki-w-majowym-odcieniu-rozu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka