Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1505. Jan Paweł II finał

Ufff udało mi się... skończyłam portret Naszego Papieża idealnie na Jego 100. urodziny a konkretniej w urodziny, bo po południu postawiłam ostatni krzyżyk... Wczoraj siedziałam nad nim cały dzień, co po sobotnim maratonie wyszywania na fb było nie lada wyzwaniem - nawet mnie, przyzwyczajonej do długiego machania igłą ręka doskwierała a dodatkowo kanwa 20 ct nieźle dawała popalić oczom.

Ostatecznie po sugestii Hani zrezygnowałam z tych złotych aureoli - kombinowałam z zamianą na jakiś kolor z portretu i prosiłam Ją o radę a ona zasugerowała, żeby zostawić bez tego elementu.
Tak, jak już pisałam wzór zakupiłam u Jackie Beau. Jak dla mnie jeden z bardziej udanych portretów Naszego Papieża...
Na razie w wirtualnej ramce, bo w obecnej sytuacji szukanie w sklepach jest utrudnione... 






17 komentarzy :

  1. Pięknie wyszedł, naturalna ładna twarz,bardzo dobry wzór, o przy religijnej tematyce, jest bardzo ważne, a większość wytworów niestety odstrasza kiczowatością, a ten portret jest wyjątkowo udany :), a powiedz mi skąd czerpie się te wirtualne ramki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpisuję w google ramki online i wyskakują mi różne...

      Usuń
  2. pięknie, po prostu nawet ta ramka wirtualna jest piękna, masz pamiątkę na całe życie. Ja też chcę kupić ten wzór, jak sobie nie poradzę to cię poproszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszedł. Masz rację,że zrezygnowałaś z tych kręgów - jakoś nie pasowały do całości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nádherný obraz, gratulujem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny projekt ;) Fantastycznie że udało Ci się skończyć na 100 rocznicę ;)
    Portret jest piękny, delikatny bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny!
    Zrobiłaś go dla siebie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Kasiu. Taki swoisty sposób na wspomnienie naszego papieża :) Haft faktycznie jest bardzo dobry, z oczu Jana Pawła II bije to ciepło i świętość. A bez dodatkowych aureoli chyba jest nawet lepiej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka