Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

962. UFOK-owy rok 3 - podsumowanie stycznia

Pora na podsumowanie zmagań z UFOK-ami w styczniu. Myślałam, że będzie lepiej, ale i tak jestem zadowolona z tego, co zrobiłam.
Skończyłam pierwszą kartkę mojego kolosa



Podłubałam też w drzewku z magnoliami.


Trochę przybyło też w paryskim hafcie, ale na razie tego nie pokażę, ponieważ tak naprawdę nie ma co pokazywać.  
Pod tym postem uruchamiam linkowanie styczniowych podsumowań.
 

8 komentarzy :

  1. Ja uważam że to bardzo dużo, ponieważ powstaje u Ciebie mnóstwo prac na bieżąco ☺. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz bardziej mi się podoba to drzewko magnolii:)))czekam na efekt końcowy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że o czymś zapomniałam :/ Zaraz idę pisać podsumowanie stycznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w dalszych zmaganiach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, sporo wyhaftowałaś :).

    Trzymam kciuki żeby luty też był tak owocny w krzyżyki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet pare krzyzykow sie liczy, aby do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne postępy jestem bardzo ciekawa tej latarnii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku a to już nie ma linkowania do 15tego? Byłam pewna ,że jest tak jak zawsze :( A posta miałam gotowego od dawna ale byłam pewna że mam czas na publikację.
    https://gosiazoltek.blogspot.ie/2018/02/moj-dimek-sal-ufokowy3-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka